"
"

God Jul! :D

DATUM: 2011-12-24 / TID: 10:20:16

God jul på er allihop! :)

Så vaknade typ halv 10 av att mormor ringde. Hon skulle säga grattis till mig på Evadagen. Japp har ju namsdag idag oxå :) Har redan öppnat ett paket. Var en kalender till skolan. Hade ju en rätt ful sån så ska byta ut den till den här :) Blev rätt nöjd. Sen har jag väl flera paket att öppna sen.

Nu ska jag nog städa mitt rum, sen ska jag dusha :)

Vi får se om jag bloggar senare. Ifs tror jag inte att ni kmr läsa så vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

God jul till dig också finaste Maja! Hittade just din blogg. Vilka fina bilder! Du har fått en ny follower. Vi ses ikväll. KRAM!

2011-12-25 @ 11:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback