"
"

Julhandlat :)

DATUM: 2011-12-23 / TID: 13:56:31
Hejsan o förlåt att jag inte bloggat tidigare idag. Har verkligen inte haft lust konstigt nog men ska bli ändringar på det :)

Har nyss varit o julhandlat med mamma. Mat o sånt. Blev typ 6 kassar med mat, haha :P Så har knappt plats för något i kylen nu. Sen har jag väl inte gjort så mkt mer idag :P Igår var jag ju hos min mammas morbror. Där var mina sysslingar också. Tog tyvärr inga bilder för glömde nämligen att kameran var med, haha mitt minne är inte så bra :P  

Asso såg just på Linas blogg o hon hade tagit in en jätte pinsam bild på mig. Asso nu e det krig Lina, bara så att du vet, haha :P
 Haha fiin Lina :P

Vi hörs senare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback