"
"

JUUULLOOV!!! :D

DATUM: 2011-12-21 / TID: 16:33:09

Jaaaaa änkligen Jullov, så himla skönt!! :D

Så dagen i skolan var ganska onödig idag. Vi var typ där i en och en halv timme. Det enda vi gjorde var att titta på film, lyssna på när rektorn pratade och delade ut diplom och sen fikade vi o fick våra betyg. Haha fick diplom av rektorn :) Moteveringen var att jag var en bra kamrat och en bra klasskompis. Är ju roligt att höra att jag är vänlig mot andra, för det är väl det de betyder? :) Men blev iaf glad. Jag blev rätt nöjd med betygen jag fick. Ska ju lixom inte vara ledsen nu när det är första betygen o nya betygsystemet.

Efter skolan åkte jag o Lina till stan o shoppade julklappar. Haha gjorde slut på alla mina pengar som jag hade :P Iaf så köpte jag julklapp till pappa o en till mig själv faktiskt. Köpte min älsklingsparfym. Min är nämligen snart slut så därför köpte jag den :) Sen åt vi mat och gick runt o kollade i olika affärer :)

Nu är jag hemma o gör typ ingenting så ska väl hitta på något nu, kanske kolla lite bloggar o sånt :P
 <3

Vi hörs senare!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback