"
"

Shoppat ;)

DATUM: 2011-12-27 / TID: 20:52:28
Så idag var jag ju i stan o shoppade. Köpte faktiskt några grejer. Mest såhär överdelar. Haha köpte en randig tröja till o nu har jag nästan bara randiga tröjor i min garderod :P Sen köpte jag även en bok och en tjocktröja. Tar in bilder på de sen :)

Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga. Trodde ju att jag skulle hinna göra 200 inlägg före nyår men tror inte att jag kmr hinna nu när man är borta varje dag. Usch trodde att man kunde ta det lugnt på lovet men icke sa nicke :( Idag har jag även träffat min morfar. De var här o åt middag. Haha orkade inte äta nåt nästan för åt en stor potion pastabolonese i stan :P Sen var jag ute o gick med Gosse också :)

Nu sitter jag o kollar på nån tråkig film elr vad det e. Haha hittar inte fjärkontrollen som mamma tydligen tappat bort, smart mamma! :P

Men nu ska jag kolla lite blogar o sånt.


Bloggar senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback