"
"

16.50

DATUM: 2011-11-22 / TID: 16:50:29
Hejsan alla läsare!! :)

Just nu gör jag inte så mkt mer än att jag sitter vid datorn o kollar runt lite på youtube, lyssnar just nu på låten som jag la ut igår. Behöver lyssna på lite glada låtar så att jag blir på lite bättre humör :)

Skoldagen var väl okej men inte mer. Gillar egentligen inte Tisdagar eftersom det är den dagen som man är som tröttast, jag tkr det iaf :) Höll nästan på att somna på träslöjden, haha :P Idag hade jag: matte, svenska, klassråd, no och träslöjd. På no.n fattade jag ingenting. Varför ska man änns lära sig om atomer och sånt, helt onödigt ju :P Det är ju lixom inte så att jag ska bli nån proffessor elr så :P 

Nu ska jag snart börja med engelskan. Har ju prov nästa vecka så de e lika bra att börja plugga redan nu :) Juste har tagit lite bilder som jag ska lägga ut sen. Men nu ska jag som sagt börja plugga :)

Ha det så bra så länge!! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback