"
"

1.a advent :)

DATUM: 2011-11-27 / TID: 11:57:56

Glad 1.a advent!! :)

Ja det är ju första advent idag. Vi julpyntade lite smått redan igår. Men idag ska jag sätta upp lite mera julpynt ifall jag hinner :) 

Jag hade inte riktigt tid att blogga igår eftersom jag först var i kista o shoppade och sen när vi kom hem skulle vi till min kompis Alva o titta på film. Sen skulle vi hem o sova. Köpte en kofta o en t-shirt. Har min t-shirt period just nu så måste verkligen ha t-shirts, haha :P Men ni får bilder senare ifall jag hinner.

Idag ska jag på dop, min sysslings barn ska nämligen döpas. Vet inte alls vad jag ska ha på mig så ska nog gå o bestämma outfiten nu :) Sen ska jag plugga också. har no-läxförhör imorrn o no är inte riktigt mitt starkaste ämne.
 Från google :)

Aja nu ska jag gå o välja kläder :)

Bloggar senare, ifall jag hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback