"
"

Godmorgon! :)

DATUM: 2011-11-29 / TID: 08:00:01
Hejsan!

Snart ska jag bege (stavning?) mig till skolan. Idag har vi typ amatörer möter proffs så vi har inga vanliga lektioner :) Vet inte om jag ska va i skolan hela dagen. Mådde ganska dåligt igår. Somnade kl. 20.00 som jag aldrig brukar göra o sen hade jag huvudvärk och sen frös jag också. Det var ju ganska kallt igår men jag kände mig rätt konstig. Som att någon försylning var på väg. Aja får se hur jag känner mig idag.

Tora har ändrat min text lite. Ser ni att hon har tagit bort de rosa rubrikerna och tagit svart ist? De e ju lite större också. Tack Tora för att du hjälpte mig med det!! :) Här hittar ni henne: http://torastyle.blogg.se/ Super bra blogg :) Så gå in o kika!



Aja nu ska jag drick upp min chocklad.

Vi hörs nån gång efter skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback