"
"

Måndag= SÄMST!! :P

DATUM: 2011-11-21 / TID: 15:56:33
Ja då var det måndag igen och det innebär ju skola, den sämsta dagen med de sämsta lektionerna -.-' Ni som undrade varför jag inte bloggade igår var för att jag hade såå mkt läxor. Joo hade nämligen so, no och franska till idag, såå roligt med läxor helt enkelt (not). Sen var ju mamma o jag på den där kursen också. Gjorde tre kort. Bara julkort :)

Dagen idag kunde vart bättre. Hade som sagt tråkiga lektioner o sen hade jag ju prov i franskan också vilket inte gick sådär jättebra, elr det kändes inte så bra iaf. De som var posetivt var att jag bara hade tre fel av 18 uppg på matteprovet :D Överlycklig.

Nu e jag me Lina. Ska se film och ha lite måndagsmys i soffan framför tv.n, fast vi pluggar faktiskt också. Vi ska nämligen ha filmen på utan text så att vi kan öva på hörförståelse. Aja nu ska vi förbereda filmen :)

 Gammal bild på mig o Lina :)
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback