"
"

Natti natti! :)

DATUM: 2011-11-25 / TID: 23:11:58
Just nu är jag i mitt rum. Ska nog snart gå o läsa min tidning elr min bok. Är egentligen för trött för det men var ju länge sen jag läste så därför tänker jag göra det innan jag sover :P

Har sett idol nu också. Tyckte att det var fel person som åkte ut men aja sånt är livet ibland.. Man kan ju inte alltid få som man vill.

Imorrn ska jag ju till kista med pappa och shoppa, vet inte riktigt vad jag ska köpa men det får vi se. Ska nog även plugga lite. Har ju engelska-prov på onsdag och no-läxförhör på måndag. Usch vad jag hatar no. Jag vet, hatar är ett starkt ord men jag menar det faktiskt. Tycker bara inte att det är nödvändigt. Visst man kanska ska veta lite om hur rymden skapades osså men jag menar det andra är ju helt ointressant :P Men nu tycker jag att jag klagar för mkt :P

Godnatt!!

Vi hörs mer imorrn!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback