"
"

Pluggat :D

DATUM: 2011-11-24 / TID: 21:56:43

Hejsan! Nej usch vad jag är tjatig, börjar ju alltid med hejsan så ska nog börja med någon annan hälsningsfras i nästa inlägg, haha :P

Men men. Nu har jag pluggat lite engelska :) Känner mig jätte stolt över mig själv. Hatar ju att plugga...
Sen har jag även cyklat med pappa till pizzerian o ätit. Är jätte trött på pizza nu eftersom jag faktiskt åt det i söndags också. Sen har jag även spelat lite gitarr och sjungit lite julsånger, haha :P Men det är ju faktiskt jul om en ca. en månad så det är lika bra att börja öva redan nu, även fast det inte riktigt känns som jul. Sen är det ju lucia den 13.e december också. Juste ska kanske åka till kista imorrn o shoppa men får se hur trött jag e...
Yess, fredag imorrn. Såå härligt med helg!! :D



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Bloggar senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback