"
"

Såå mkt plugg :(

DATUM: 2011-11-19 / TID: 15:35:40
Usch har franska prov på måndag, no-läxförhör och so-läxförhör på måndag. Usch vad jag hatar läxor asso. Men nu har jag iaf pluggat lite franska men det räcker nog inte med lite, måste nog pluggar mer. Sen måste jag plugga no.n också. So.n tror jag att jag är ganska så säker på men tycker ändå att det är jätte mkt plugg. O sen i veckan ska jag även börja plugga engelska. Hade ju dåligt resultat på senaste provet så de e lika bra att börja i veckan.

Vaknade kl. 11.00 idag. Såå skönt att sova ut. Sen dess har jag som sagt pluggat, nördat temple run och tittat på tv. Vet sa att jag bara skulle plugga men har lixom ingen ork.

Aja nu ska jag återgå till att plugga.

 Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback