"
"

@ biblioteket :)

DATUM: 2011-10-24 / TID: 12:26:26
Hejsan alla läsare.

Sitter här i biblioteket i Kallhäll med Lina. Har rast nu :)

Har haft 2 föreställningar o alla har gått bra, jippie!! :P  Första var jag jätte skakis, faktiskt mer skakis än den andra även fast mina klasskamrater tittade på den andra :) Jag har inte tappat texten än så länge, har ju en tredje kvar fast nu vet jag ju hur de känns så kmr nog inte vara lika närvös då :) Tror de e åttorna i andra klassen som ska kolla då :) Juste har ju utväcklingsamtal kl. 16.30 ida. Hade nästan glömt bort de :P

Men nu ska vi nog gå tillbax till skolan snart. Wish me luck (stavning)  ;)

Bloggar senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback