"
"

dålig uppdatering, I KNOW :(

DATUM: 2011-10-27 / TID: 17:20:40
Hejsan!!

Bloggade inte så mkt igår och jag ber om ursäkt för de. Hade varken tid elr ork. Var bara almänt deprimerad också så aa. Fick världens sämsta resultat på engelska vilket jag aldrig fått :( Aja iaf sen efter skolan var Johanna hos mig ett tag. Tänkte göra so-läxan som skulle lämnas in idag med henne men orkade inte så de blev så att Johanna gjorde den medans jag satt o spelade spel på mobilen. Vet, lite taskigt men hjälpte henne lite iaf :)
Men sen gjorde jag den :)

Dagen har väl varit rätt ok. Var med Sofie och Tora. Åå vad jag e avis på Lina som just nu e i aroba och har det varmt o skönt medans jag sitter här o fryyyyseer :( Ska väl ta en filt så jag kan värma mig lite :)  Juste ska gästblogga på Linas blogg så länkar den här: http://linaannikalouise.blogg.se/ Så kan ni kolla inlägg där också. Hennes andra kompis från stalle gästbloggar också där typ så de e inte bara jag.

Nej men nu ska jag berätta om min dag: Jag hade: S.o där jag hade gjort allting så fick bara läsa typ :) Sen hade jag hemkunskap där jag lagade maten ensam, fett duktig ja e asso, nej men Katrin ( hemkunskaps läraren) hjälpte mig ganska mkt också :) Sen efter de hade jag rast. Sen hade jag svenska där jag inte heller gjorde så mkt o sen religion där vi fick jobba med lite uppgifter o sånt. Men dagen har faktiskt varit rätt soft. Juste sen efter religionen hade jag ju musikalträning där vi dansade. Hatar de egentligen eftersom de e så mkt man ska tänka på men behövde va med iallafall :)

 Mitt fina öga, haha :P

Aja nu ska jag försöka träna på franskan. Läxförhör imorrn ju!! :(

Ska lägga upp mer bilder från landet också men gör de senare.

Hörs senare!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! sjyst blogg :) kolla in min oxå!

2011-10-27 @ 21:31:23
URL: http://loveisnottheend.bloggplatsen.se
Postat av: hanna (syssling)

hahaha det över var jag!

2011-10-27 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback