"
"

Den 25.e oktober :)

DATUM: 2011-10-25 / TID: 16:28:20
Hejsan läsare!!

Nu har jag bloggat jätte mkt men har inte skrivit nåt om min dag än så gör de nu :)

Ja dagen har väl varit helt okej. Har inte haft så bra lektioner däremot :( Fast de har varit rätt okej ändå. Hade: matte, svenska, klassråd, rast, no o sist träslöjd :) På matten ida hade vi vikarie. Typ världens konstigaste. Fattade typ ingenting även när han förklarade. Åå!! Ibland gillar jag vikarier men den här gången var det inge kul alls -.- Aja sen hade jag ju svenska efter det som gick lite bättre. Vi satt o kollade på en serie om hur det var att leva på 1800-talet så de var rätt skönt :) Sen hade jag klassråd där vi typ städade, var väl inte så jätte kul precis. Sen hade vi rast där vi tittade igenom nya skolkatalogen. Asso man har inte fått en egen än så fick låna av en lärare, konstigt att de får först. Sen hade vi no där vi fick läsa om immunförsvaret på engelska vilket faktiskt inte var så svårt, fattade nästan mer än vad man gör när de e svenska texter :P Sen hade jag träslöjd där jag typ limmade :)

Sen efter skolan gick jag o Lina upp till centrum till biblioteket för att låna böcker elr aa det var bara hon som lånade men jag lämnade tillbaks min bok som jag läste ut i helgen :)

Aa då har ni fått veta lite om hur min dag sett ut!

Bloggar senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback