"
"

Hejjsan svejsan!! :)

DATUM: 2011-10-23 / TID: 11:30:38

Hello!!

Gud vad helgen har gått snabbt, redan söndag Lixom o imorrn skola o jag ska sjunga för drygt 2 till 300 personer, om de änns räcker :o Gud nervös jag är redan nu men jag kan ju texten o ackorden så de e nog Inge problem.

Vaknade kl. 09.00 Ida o började läsa min bok. Den var verkligen sjukt bra för nu har jag redan läst ut den. Ni får bild på den nedan :)

Juste idag ska jag hem igen. Hade egentligen inte alls lust med att åka till landet igår men det har faktiskt varit rätt kul här ändå :D har ju sysselsatt mig med att läsa böcker o tidningar, sen har jag ju tagit lite bilder också. Ska nog ta lite flera snart ;) juste har ju läxor att göra också. Usch orkar verkligen inte med de :( aja måste ju göra de lixom :p men ska kanske göra de i bilen sen påväg hem :) aja nu ska jag gå ut o leka med Gosse, morfars hund :)

Bye!

Bloggar senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback