"
"

Pluggat ;)

DATUM: 2011-10-25 / TID: 21:58:00
Hejsan!! Har inte hunnit med att blogga så mkt på kvällen eftersom jag pluggat. Jag har gjort min svenska läxa o sen har jag pluggat engelska glosorna som jag kunde redan innan :P Så behövde inte öva så mkt på de :) Men det känns skönt att ha gjort allt för den här dan men sen är det ju många läxor imorrn också :( Men det fixar jag nog tror jag. Asso gud har läxor varje dag nu. O idag fick vi läxor som vi ska göra på lovet också :( Får man aldrig en ledig stund från skolarbetet? Ååå, aja det är bara att bita ihop.

Nu ska jag snart gå o lägga mig. Ska kolla lite bloggar o sånt först :)

 Gammal bild.

Godnatt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback