"
"

Yeees freedaag och Hööösstloov!! :D

DATUM: 2011-10-28 / TID: 16:56:20
Hej hej!!

Har väntat o väntat o nu e de änkligen här, höstlovet!! :D Såå härligt asso :) Ska ju till dalarna på tisdag till mormor. Saknat henne o hennes hund Toss. Tror då att jag kmr kunna blogga lite iaf :)

Asso gud. Redan fredag. Veckan har gått så snabbt, tyckte jag sjöng på scenen typ igår lixom fast gjorde ju de i måndags :P

Dagen har varit super som alla fredagar e :) Hade bästa lektionerna så aa, fast tyckte faktiskt inte musiken var så kul idag. Vi spelade piano o de e ju inte mitt instrument precis. Men försökte iaf :) De andra lektionerna jag hade var: Matte, franska där vi såg på Tin Tin, haha bästa, so där vi läste typ och engelskan där vi också såg på Tin Tin så dagen har varit rätt slapp+ att jag inte hade något skrivligt läxförhör på franskan utan muntligt bara :D
Sen efter skolan var jag med Johanna :) Vi spelade lite spel o så :)

Nu lyssnar jag på musik o så :) Ska väl gäsblogga lite på linas blogg också som jag länkade nedan. Lovade ju henne så aa :)

Bye bye!!

Bloggar senare!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback