"
"

Förlåt!

DATUM: 2012-04-24 / TID: 22:18:29

Hej och förlåt för den usla uppdatering jag gett er de här dagarna. Har haft lite att göra. Först så var jag ju i skolan idag och set har jag ju berättat om i mitt tidigare inlägg, sen var jag ju med lina vilket jag också berättat :p iaf sen var jag typ bara hemma och spelade lite gitarr och sen pluggade jag också lite.

Kl 18.30 gick jag till skolan eftersom att jag Hade musikalträning vilket var kul men ändå väldigt jobbigt. Usch, blev jätte varm av att hålla igång hela tiden :p sen var jag trött också så jag orkade inte riktigt göra mitt bästa. Ja rösten sprack typ och ja. Haha, tur att inte min Mick funkade :D

Nä nu sitter jag o kollar på tv med myskläder. Ja såhär ser jag alltså ut just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback