"
"

Idag, igår, imorgon ;)

DATUM: 2012-04-27 / TID: 21:41:17
Förlåt för den så usla uppdateringen dom senaste dagarna, har haft lite stressigt. Haha, brukar vanligtvis klaga på att mina kompisar inte brukar uppdatera och ja nu är det nog dax för mig själv att klaga på mig själv. Nej men nu har jag ju faktiskt långledigt. Yess, så j*kla skönt! :D Så då får jag nog uppdatera lite bättre :P Får låna pappas iphone för att blogga ;)
Ska nämligen till landet imorrn. Premiär. Har inte varit där i år nämligen så är första gången. Guuud vaad jaag lääängtaat! :D Såå skönt. Ska vara där eftersom att vi alltid brukar vara det vid valborg. Brukar köra med brasa och så grillar vi och sånt mysigt ;)

Igår var jag i skolan nästan hela dagen. Alltså från morgon till kväll. Eller ja var ju faktiskt hemma mellan där i ca två timmar. Hade ju musikalträning. Börjar närma sig premiären. 9 dagar kvar :O Usch vad nervös jag kommer vara... Så får ta med manus till landet så får jag sitta och plugga , inte det roligaste precis men måste jag så måste jag...

Idag var väl en rätt så bra dag. Ääälsaade vädret iaf ;) Sen hade vi inte så bra lektioner men aja. Efter skolan så var jag med Lina en stund. Vi fotade och sånt kul. Bilderna kommer snart. Sen shoppade jag lite med mammsen och pappsen :) Vilket ni också var bilder på.

Förlåt för det skit långa inlägget! Hoppas ni orkar läsa...

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback