"
"

Hejsan!

DATUM: 2012-04-29 / TID: 22:06:07

Har inget alls att göra så då sitter jag här och håller på med mobilen ist... Har sååååå trååkiiiigt :(( äh det ska man ju egentligen så när man är på landet. Har liksom bara sju kanaler på tv.n sen finns det typ inget varmvatten och ja sånt :p man känner Sig väldigt ofräsch med andra ord :p men ja det är ju landet så...

Idag har jag lärt mig en massa nya finesser på min kamera :D typ som att ta svartvita foton och sen att ställa in bakgrundsoskärpan och sånt :) sen har jag ju såklart fotat en massa. Gick värsta skogspromenaden med pappa och då tog jag väl upp mot 100 foton :p haha ;) aja sen har jag väl inte gjort så mkt mer. Solat och lite sånt :)

Nehepp kan tydligen inte ladda upp någon bild så får bli ett bildlöst inlägg tråkigt nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback