"
"

Skärpning :P

DATUM: 2012-04-25 / TID: 15:33:27
Jahapp, har ju sagt att jag ska blogga bättre än jag gjort så då bloggar jag alltså nu. Tänkte faktiskt låna Linas ipod i skolan för att blogga men orkade inte fråga för hon skulle nog ändå sagt nej... Haha :P ja hon är så ibland. Iaf så har dagen idag varit helt okej. Var lite ledsen innan lunchen för en grej men sen så blev jag gladare. Ja iblan så har man ju sina stunder då man blir lite trött/ arg eller bara ledsen. Puperteten vettni ;) ja alltså det här med humörsvängningar och sånt jobbigt.

Iaf så sitter jag just nu med Lina och har det skoj. Hon sitter och spelar spel på sin ipod medans jag sitter vid datorn, som vanligt alltså :P Haha, sociala vi är, eller hur Lina? :P

Jag lovar att ni får bra uppdatering idag/kväll! :)
Vi hörs senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback