"
"

MÅNDAG :)

DATUM: 2012-08-27 / TID: 17:00:15

Ja då var det ny vecka och nya tag. Men idag var det en ganska bra dag trots att det var måndag + dåligt väder :(( inte så mysigt kanske men däremot så var det andra ganska Chill. Hade typ bara grejer om gymnasiet... Info och sånt sen så gick vi en tipsrunda. Och det var bara frågor på tyska och spanska :P hehe så jag var ju då inte till ngn stor hjälp, Jag som då bara läser franska. Tur att jag fick hjälp av Liinis iaf :)

Gick hem med Liinis sen. Tittade på en halvbra film som jag trodde skulle vara mkt bättre. Lite besviken men ja nu funkade det ju iaf :D sen har vi bara suttit med mobilerna. Såå sociala :P och sen lyssnar vi på musik också :)

See you later sweeties! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback