"
"

12-12-12

DATUM: 2012-12-12 / TID: 21:44:31
Det "magiska" datumet är idag. Och nu blir det väldigt länge tills nästa "magiska" datum kommer.
Dagen idag har varit mycket bra. Var och tränade till Lucia som är imorrn hela dagen såå det var kul! Bara det att kronan jag ska ha gör jätte ont... inte alls kul.
 
Har inte alls varit på ett sånt jätte bra humör de senaste dagarna och det värsta är att jag inte alls vet varför. Hopppas att det blir bättre! Kvällen har jag spenderat i mitt rum. Har sett några avsnitt utav One Three Hill och sen fixat lite inför morgondagen.
 
Men nu ska jag snart sova. Ska upp kl. 06.30 imorgon! så gäller absolut att få en bra nattsömn.
Gud så nervös jag kommer vara!
 
Godnatt mina fina läsare! :)
Bild från google

Kommentarer
Postat av: Emma och Mikaela

Så fin blogg du har :)

2012-12-13 @ 13:40:33
URL: http://mikaelaemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback