"
"

1.a advent

DATUM: 2012-12-02 / TID: 22:13:29

Så idag har jag och mamma gått en liten promenad. Var väldigt, väldigt kallt så därför gick vi inte så långt som planerat. Sen när jag kom hem såg jag systrarna i jeans och adventskalendern och sen drack jag lite te :)

Kvällen har jag spenderat framför TV.n. Ghost whisperer och spårlöst har jag precis sett, men jag ska snart gå och lägga mig! Skola imorrn ju. usch vad helgen har gått snabbt. För snabbt tyvärr...

Blev glad när jag såg statistiken idag. Har höjts så otroligt mycket och sen får jag en massa söta kommentarer utav er. Ni är bäst mina kära läsare!

Men vi hörs senare, och glad 1.a advent förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback