"
"

1.a december

DATUM: 2012-12-01 / TID: 13:46:44
Idag vaknade jag upp kl. 11.00 med ett leende på läpparna. Vet inte alls varför men det kändes bara så bra att få veta att det bara är 23 dagar kvar till jul och att få öppna första luckan i adventskalendern!
Så hade tänkt att se julkalendern också. Men vaknade ju försent så jag hoppas att det finns på play så man kan titta på avsnittet där.
 
Ja men iallafall. Har bakat idag. Lussebullar som ni ser i inlägget nedan ↓ Sen har jag även tagit fram julstjärnan och gjort lite "jul" mysigt i rummet!
 
Tänkte jag bara skulle uppdatera nu eftersom att jag inte gjort det idag. Kommer upp fler inlägg senare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna en länk i min meny ända fram till jul!! Låter det spännande?? Du kan läsa mer om tävlingen på min blogg! :)

2012-12-01 @ 15:40:23
URL: http://byemms.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin bild :)

Svar: Tackar, tackar! :)
Maja Afzelius

2012-12-01 @ 17:13:10
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback