"
"

Dag 13 - Jag i framtiden

DATUM: 2012-12-31 / TID: 14:13:00
I framtiden tror jag att jag har två barn (helst en flicka och en pojke) och en man. Jag bor i en helt nybyggd lägenhet/hus lite utanför Stockholm. Kanske i sundbyberg eller så... Sen är jag barnpsykolog eller musiklärare och trivs mycket bra med det jag gör, musiken kommer jag ju fortfarande att hålla på med i vilket fall som helst. Jag hoppas att jag är lyckligt gift med en man som verkligen älskar mig för den jag är och två barn som jag älskar mest av allt. En lycklig familj helt enkelt!
 
Ja om det blir så i framtiden så skulle det ju vara bra. Men vi får se hur det blir :) Drömmar kan ju förvandlas till verkliget...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback