"
"

♥ fridays

DATUM: 2012-12-07 / TID: 23:46:05
Hej finisar!

Jag har haft en helt okej dag. Inte bra och inte heller dålig :)  Men lite problem har det vrit. Kan inte säga så mycket men jag känner mig väldigt illa berörd utav en kompis, kompis kan man väl säga. Jag fattar inte hur man inte kan må bra och le i en värld som denna. Kunde ju ha varit mycket, mycket värre! 
Men ja nog om det. Efter skolan gick jag och Lina hem till mig och kollade på film, snacka lite och åt lite. Fredagsmys som alltid!

 Sen har jag kollat på X-factor. Tyckte att Isac var mycket bättre än Awa och Benny. Skulle lugnt ha vunnit ju. Men ja.
 
Men nu ska jag gå och läsa min tidning sen ska jag sova.
GODNATT! :)
Lina och jag :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin bild :)

2012-12-08 @ 12:33:13
URL: http://ourvisionoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback