"
"

LUCIA

DATUM: 2012-12-13 / TID: 22:48:46
Hejsan allihopa! :)
Så idag var det Lucia, var själva Lucian första föreställningen, hehe trodde jag nästan skulle brina upp. Jag skakade jätte mycket. Men som tur var så hände inget. Så fick pusta ut till slut.

Lucia var trevligt. Slutade även tidigare så gick hem direkt och satte på några avsnitt utav One Tree Hill, sen har jag nyss tagit ett fotbad och nu ska jag snart gå och borsta tänderna och sen sova. Är jätte trött så behövs nog. Har ganska ont i huvudet också. Vet inte ifall det beror på just det men vi får helt enkelt se... Nä, men sömn behövs nog!
 
Godnatt så hörs vi imorrn! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du tar extremt fina foton! :D

2012-12-13 @ 22:53:15
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback