"
"

Trött och sliten...

DATUM: 2012-12-18 / TID: 22:31:41
Jag känner mig verkligen trött och sliten just nu. Vet inte vad det är men kan inte sova på nätterna och sen mår jag dåligt så fort jag äter. Så har typ inte ätit så bra den senaste veckan... Är också skoltrött, men det är väl nästan alla. 3 dagar kvar nu! Åh, vad jag längtar.
 
Har ju foto på elevensval och har verkligen lärt mig en del om det. Har ju alltid använt manuel inställning (hehe fusk) på kameran men nu tycker jag nästan att AV är bäst :)
Ska även lägga ut lite bilder från just de här 3 dagarna jag har haft elevensval senare! 
Men nu ska jag sova, godnatt! :)
 

Kommentarer
Postat av: FRIDA BERG

Sv: Allt bra? :)

2012-12-18 @ 23:56:35
URL: http://fridabergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback