"
"

Vad jag har hållit på med

DATUM: 2012-12-22 / TID: 13:47:21
Hejsan allihopa! :)

Ja det är dan för doppardagen idag. Vilket innebär att julafton är om 2 dagar. Ja så snabbt har det gått :O Och igår fick vi jullov, fick betygen och sen snackade rektorn lit. Slutade vid 12.00. Efter det åkte Lina och jag in till stan och handlade julklappar mitt i det värsta julshoppandet. Flera, flera människor!
Men jag fick det jag skulle ha till båda mina föräldrar + sysslingen Hanna.
 
Nu ska vi åka till min mammas morbror. Hans fru fyller år så vi ska väl vara där en stund.
Vi hörs senare sötisar! :)
Julklappar! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina julklappar (:
God jul! :)

2012-12-22 @ 19:49:33
URL: http://j-j3nny.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback