"
"

Äntligen SOOOL!! :D

DATUM: 2012-02-26 / TID: 10:21:40
Nu har solen hittat hit o jag sitter just nu i fotöjlen o kisar just för att det är så mycket sool här. Men det var ju rätt grått igår så är alltid trevligt med sol :D Solen gör en på så gått humör lixom.

Aja. Idag ska jag fixa lite saker. Måste rensa kameran för mitt minne är snart fullt o de blir ju inte så bra mitt i dalarna lixom. Tror att jag inte raderar alla men ja rätt många måste jag ändå ta bort :( Sen ska jag väl kanske gå ut o fota lite eller nått o ja... Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.


Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Hej, super fin blogg! Allt bra med dig? =)

2012-02-26 @ 11:50:19
URL: http://bbanajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback