"
"

Film :)

DATUM: 2012-02-25 / TID: 19:17:30
Hejsan!

Blev tydligen nått missförstånd där i det senaste inlägget för Hanna ska inte sova över. Trodde de först men ja. Så är det ju ibland :)

Var ju i kista o shoppade lite. Var typ där i 5 timmar eller nått. Shoppade kläder, smycken och en bok som jag tycker värkar bra men vi får se :) Får se ifall jag hinner läsa den på lovet annars så gör jag väl det någon annan gång. Men ni fåår bilder på det jag köpte imorrn. Orkar inte idag så aa.

Nu sitter jag o kollar på film, har inte sett den förr men den påminner om en annan film som jag sett. Den verkar rätt så bra så fortsätter nog o kollar på den tills mellodifestivalen börjar :)

Nä nu ska jag fortsätta o kolla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback