"
"

Ååååh :(

DATUM: 2012-01-28 / TID: 22:49:18
Asso gud, jag vet inte vad som händer me mig. Är så himla trött på kvällarna. Brukar ju stanna uppe till 12 på nätterna när det är helg men asso jag e ju jätte trött och har varit de på den senare tiden. Måste vara skolan eller det här mörkret som gör att man blir trött på allt. Usch, usch önskar bara att det blev sommar typ nu så att man kan vara pigg o glad. Asso visst, jag e ju glad men jag är bara trött helt enkelt. Trött på snön, trött på vintern och trött på skolan. Jag e nästan trött på allt helt enkelt.

Nä nu till lite positiva nyheter. Har fler besökare. Har försökt att länka bloggen och gjort allt i min makt för att öka statestiken över hur många läsare som går in och hade faktikt rätt många idag så blev rätt glad. O sen är ju dagen inte över än :D Man blir väldigt glad när man ser att man har många som går in på bloggen o kollar :)

Nä nu ska jag nog gå o vila ett tag. Har typ suttit vid datorn nästan hela kvällen känns det som :P


Bloggar senare! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill också ha sommar nu:)

2012-01-28 @ 23:26:20
URL: http://hannazfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback