"
"

Bara för att...

DATUM: 2012-01-17 / TID: 22:15:24
1. Namn: Maja
2. Smeknamn: Samma som mitt riktiga namn, altså Maja
3. Ögonfärg: Gråblå typ.
4. Längd: 1.65. Är inte riktigt säker men tror att det e de
5. Hårfärg: Blond
6. Syskon: Har inga
7.Tycker du om att sjunga i duschen: Alltid
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Haha, alltid :P
9. Födelsedag: 14 mars
10. Stjärntecken: Fisk.
11. Bor: Lite utanför stockholm :)
12. Kön: Tjej
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: Venne :P
15. Har du någonsin varit otrogen?: nej
16. Civilstånd: Singel
17. Har du en bil: Eh nä, haha :P
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Audi

Favoriter

19. Film: Venne :P
20. Favoritlåt: Just nu e de Domino, Jessie J :)
21. Band/Sångare: Taylor Swift <3
22. TV-serie: Gossip Girl :)
23. Skådespelare: Venne :P
24. Skådespelerska: Venne :P
25. Mat: Italienskt <3
26. Favoritnummer: 10
27. Tecknat: Hitta Nemo,ääälskaar!! <3
28. Disneyfigur: Kalle Anka klart ju
29. Färg: Grööööön :)
30. Planerar du att skaffa barn?: Asså när ja e äldre vill ja ha, men inte nu.
31. Vill du gifta dig?: Aa fast inte i kysrka då :P
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? Vet inte, när ja känner för de typ
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Ingen aning
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Venne
35. Har du en pojk/flick-vän?: Nej
36. Är du kär? nja kan man väl inte säga.
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nä aldrig :P


Om dig som person

46. Konstiga ord: Haha vaa?
47. Vilken skola går du i?: Källtorp
48. Har du tagit droger?: Nä, vrf skulle jag de?
49. Vad tänder du på?: Ögonen
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Eh ja vet inte
51. Hur skum är du?: Lite skum kan jag väl va ibland :P
52. Vilka personer gillar du mest och litar till 100% på? Lina, Alice, Hanna, Tora
53. Vad tycker du om själsfränder?: ?????
54. Är det rätt att flirta när man har pojk/flick-vän?: Nej.
55. När grät du sist?: Igår typ...
56. Vad är det som du inte förstår dig på killar/tjejer?: ????
57. Är du glad? Aa, just nu iaf :)
58. Varför?: För att de här frågorna e lite konstiga :P
59. Vilka saker kan du inte leva utan?: Familjen o vänner <3
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: silver
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: Eh ja? Lixom vad skulle man annars göra :P
65. Sover du med gosedjur?: Nä, har inga
66. Har du några piercings?: Örhängen, om det nu räknas :)
67. Vilken färg har dina underkläder just nu? Svarta
68. Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: Hihi de får ja inte säga för mamma :)
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Typ italien elr corsika
71. Vad är det mest romantiska du vet?: venne
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Ögonen!
73. Favoritsport?: Vollyboll, badminton
74. Vad gör dig glad?: Mina vänner,min familj o musiken :)
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa? Har ingen aning :P
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Har inge fel på mina ögon
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Tro på dig själv, du duger som due :)
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Aa har fått det där diplomet för bästa kamratskap typ :)
79. Vilka är dina framtidsplaner? Oj, jag venne typ jobba med musiken :)
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft? Halsfluss, inte alls kul :(
81. Vad gillar du mest?: Musiken :)
82. Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan
83. Kramar eller pussar? Båda :)
84. Säger du något speciellt när du är arg på någon: Nja elr asso jag brukar typ skrika i mitt rum, haha :P
85. Om du dog imorgon: Okej ??
86. Har du några fiender? Aa.
87. Vad är du mest rädd för?: Att nån nära mig ska dö
88. Skulle du helst vara rik eller berömd?: Berömd
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: Haha eeh??
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva? Skulle jag resa jorden runt med min familj och mina vänner :)
91. Har du mött Jultomten?: Aa absolut, vem har inte de? :)
92. Om E.T kom och knackade på din dörr?: Skulle jag absolut öppna och fråga: vem e du?
93. När var det senast du skrev med personen du tycker mest om?: Venne :P
94. När känner du dig som vackrast?: ??
95. Har du några husdjur?: Nej
96. Vad har du för e-mail adress?: Den skulle du allt vilja veta vaaa?
97. När var det sist du var ledsen?: Har inte den frågan varit? igår
98. Är du en alkoholist?: Aa absolut. Är inte alla 14 åringar de? Nej såklart inte :P
99. Väldigt onödig info: Är tröööött
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Nej absolut inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback