"
"

Hejsan! :)

DATUM: 2012-01-28 / TID: 12:35:46
Vaknade kl. 9.00 idag o kände att jag var jätte trött men kunde absolut inte somna om så därför gick jag upp iaf. Sen fick jag en ide om att göra ett grattis-kort så då gjorde jag ett sånt och jag blev rätt nöjd faktiskt. Ni får bild på det senare! :) Annars har jag väl bara suttit vid datorn. Har ändrat bakgrund. Asso vet inte alls om jag ska ha den men får bli den så länge. Har faktiskt även en ny header på G som jag gjorde igår men ska ha den här ett litet tag till så att det inte blir att jag ändrar header nästan hela tiden :)

Just nu kollar jag på The voice sverige. Glömde att det var igår så missade det, så tur att det kommer repriser :)

Idag ska jag städa mitt rum, Kanske gå ut o fota ifall det blir bättre väder, kanske kolla på någon bra film elr nått o ta det lugnt :)


Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback