"
"

Hejsan hoppsan! :D

DATUM: 2012-01-31 / TID: 19:36:33
Just nu sitter jag i puffen o kollar runt lite på bloggar o sånt. Har inte bloggat så jätte bra idag p,g,a att jag varit på läxläsning efter skolan, rätt smart så att man får läxorna gjorda i skolan ist för att sitta hemma o göra de :) Sen pratade jag även lite me Johanna också. Vi planerade lite saker o sånt intressant :P

Dagen var väl rätt bra förutom att jag varit trött, men de gör ju inget eftersom att det är studiedag imorrn!! :D Såå skönt asso :) Behöver inte gå upp kl. 7.00 elr nått. Så räkna med bra uppdatering då :)

Oj nu chattar Hanna med mig så måste nog svara. Men vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Lindström

Man ser min båt bå den här bilden :)



den är föresten jätte fin och du har en jätte fin blogg!



fortsätt så...

KRAM :)

2012-01-31 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback