"
"

Yeey it´s friday today! :D

DATUM: 2012-01-27 / TID: 17:27:49
Halloy! :)

Dagen idag har varit jätte bra. Det är ju fredag!! :) Så himla lycklig att den här skolveckan är över. Har varit en jobbig vecka med mkt läxor och mycket stress men har ändå klarat mig igenom den och det är jag glad över :) Men nästa vecka har vi också läxor. Har ju faktiskt studiedag också :D Åååh så skönt! :)

Nä nu ska jag berätta om dagen. Har haft: franska, matte, lunch/ rast, so, håltimme (egentligen musik) och engelska :) Gjorde väl de vanliga på alla lektioner utom en. Hade ingen musik så därför gick jag o lina hem till mig för att fota för vi trodde nämligen att vi inte skulle ha någon vikarie, så är det de!! :O Men vi kom så fick ingen skolk som tur e :D Sen efter skolan pratade jag med Johanna och Albin ett tag sen gick vi hem.

Just nu sitter jag o tittar på någon tråkig fotbollsmatch. Blää :P Altså gillar att titta på fotboll när det är bra lag som spelar men nu e de nå dåliga så orkar inte kolla :P Mamma frågade ifall jag ville åka och handla med henne men hade inte någon lust så aa.

Nä nu måste jag gå.


Från idag :)

Hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg!

Ha en bra kväll! :)

Ska du hitta på imorgon ?

2012-01-27 @ 17:35:26
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback