"
"

GODMORGON SVERIGE! :)

DATUM: 2012-07-31 / TID: 09:55:10
Hejsan hoppsan allihopa och godmorgon på er! :)

Sitter just nu med nattlinnet på och en filt runtom mig i fotöljen. Hehe fryyser lite. I Juli lixom!! :O
Aja iaf. Idag har jag inga planer eller ja några typ "kanske" finns det väl... Ska kanske städa mitt rum och packa upp lite packning från landet :O Och det var 3 veckar sen typ :O Haha, har inte orkat :PP
Sen så skulle jag kanske träffa Lina vid bonäs och bada. Alltså om vädret blir bra och om Lina hinner. Vi får se hur det blir med det...
 
Sen så tänker jag även gå till biblioteket och låna några böcker. Har läst ut alla mina 4 som jag köpte innan sommaren! :O Haha läslusare här :P Nä men tkr faktiskt om att läsa olika böcker på sommaren. Fast nu har jag faktiskt läst fyra av en författare som jag brukar göra. Om jag gillar en bok så söker jag upp författaren och köper de andra böckerna av den :P Smart va? ;)
 
Ja det var mina planer inför dagen. Annars så tar jag nog en dusch och en promenad och lite sånt...
 
Tack för att ni läser min blogg! Igår hade jag ett rätt så bra läsarantaläven fast att jag hade bloggpause och allt :)) Bra start alltså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback