"
"

Home again :)

DATUM: 2012-07-31 / TID: 14:45:49
Hejsan svejsan! :))

Nu är jag hemma igen från ett litet äventyr. Cyklade till donken och träffade Lina där. Sen så beställde jag lite dricka och sånt och sen satt vi bara där och snackade om lite allt möjligt. Sen efter så köpte jag lite grejer och sen så cyklade jag hem och då kom det någon konstig och jätte läskig kille fram till mig och frågade om jag hade en cigarett som jag skulle ge hnm då men jag bara nä och sen cyklade jag vidare. Usch, han var så vidrig. Sen cyklade jag till centrum så var han där igen. Samma kille lixom!! :OO Snacka om att jag blev rädd :((
 
Aja sen gick jag snabbt in till biblioteket eftersom att jag skulle låna en bok men då var det sommarstängt. Min gamla vanliga otur :(( Fast jag tittade på hemsidan igår och då stod det att det minsan var öppet. Weird :PP
 
Nu ska jag nog kolla lite bloggar och sånt!
Vi hörs senare! :))
Lina och jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback