"
"

Jag hatar!!!! >:(

DATUM: 2012-07-30 / TID: 17:27:44
 Jag som tyckte att blogg.se var så bra när det var nytt och nu bara hataaar jag de!! Jag fattar inte riktigt vad jag har gjort för fel för om man går in på min blogg så ser det så himla konstigt ut (iaf på min dator här hemma) Har ni samma problem? menyn flyttas typ ner och jagvetintevad :(( och sen så fungerar inte det att ta in musik till bloggen längre. För jag har alltid gjort som jag gjort och det har fungerat jätte bra men nu så går det inte :( Eller är det bara jag som gjort fel?? 
 
Aja men det blir väl säkert bättre. Hoppas att blogg.se teamet fixar det snart...
 
Vi hörs senare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback