"
"

Sammanfattning från midsommar och frammåt med text och bilder :)

DATUM: 2012-07-30 / TID: 15:51:42
Ja har varit mkt framochbak åkande här och även fast inte sommaren är slut än så tänkte jag att jag skulle skriva om min sommar så här långt med bilder och sånt.
 
först Dalarna :)
Vi var där i ca 5 dagar och det var typ bara regn, regn och regn :((
Sen hemma en vecka :P
Sen landet på midsommar med Hanna. Lite finare väder då :)
Efter de var jag hemma i ungefär en vecka fast då hittade vi på lite saker. T.ex så åkte vi till stockholmsskärgård och lite sånt :)
Efter de så blev det dalarna igen med desto finare väder. Badade t.om mitt första dopp den här sommaren och solade gjorde jag såklart också :D :D Var där i en vecka :)
Efter de hemma två dagar och sen blev det landet igen. Var mest regn då men till slut så fick vi njuta av solen :D
sen så blev det Göteborg i 3 dagar med Hanna och familj + släkt. Tog tyvärr inte med kameran dit då men ja. Och sen så har jag väl bara varit hemma. Träffat lite kompisar och sånt :)
Ja mest regn har det ju varit så har blivit ganska mkt shopping och sånt innomhus lixom men annars så tkr jag att det har varit ett bra sommarlov så här långt med mkt avkopplande och sånt :)
 
Sommaren 2012 in my ♥
 
see u later alligator :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mycket fina bilder! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Maja Afzelius

2012-07-30 @ 15:57:39
URL: http://blogg.veckorevyn.com/king

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback