"
"

Nu ska jag packa ;)

DATUM: 2012-06-21 / TID: 14:33:33
Hehe, har inte gjort det än så mst nog sätta igång nu. Fast har typ nästan inga kläder eftersom att allla är nere i tvätten. Får väl vänta en liten stund då...
Har just gjort ett tidsinställt till er. Filmtips handlar det om :) Ska nog snart göra ett till tips kanske :)
 
Aja nä men jag funderar på att packa ner hela mitt hem till landet den här gången, haha :P Vill ha med gitarren för mammas där på landet låter bara så sjukt fult och jagvetintevad så därför kanske jag ska ta min egna gitarr med, sen vill jag ju självklart ha kameran med också, finkläder till midsommar, vollyboll ifall det kan bli fint väder och ja så då får jag väl börja packa nu då ;)
 
See you later alligator :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback