"
"

Ingen ork...

DATUM: 2012-03-30 / TID: 21:12:46
Så har inte bloggat så mkt idag eller i veckan. Har inte alls haft någon ork/lust. Måste verkligen försöka att skärpa mig nu :P Men vet inte alls vad jag ska blogga om. Några förslag? Skriv isf i kommentarerna ;)

Har iaf haft "myskväll" framför tv.n idag. Har inte riktigt orkat med någonting anat :P Sen har jag handlat mat me mamma och sen ätit o ja det normala som man brukar göra varje dag + att jag tagit lite bilder som ni får senare/imorrn.

Skolan idag var somsagt bra vilket jag berättade om i förra inlägget. Fick ju sluta tidigare vilket var jätte skönt :) Sen hade vi rätt så slappa lektioner också så var inte ett dugg jobbigt :P
image description Gammal...

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback