"
"

Nu äntligen så bloggar jag :)

DATUM: 2012-03-27 / TID: 19:02:54
Haha, ja har inte varit sådär jätte bra med bloggandet de här två dagarna. Ska egentligen inte berätta vrf för det är en lite mer personlig sak men ja.

Har varit en ganska bra dag ida :) Har väl tänkt lite på de som hände igår men det har ändå varit en bra dag. Är jätte lycklig just nu eftersom att jag bara har skolbio imorrn och sen musikalträning till kl. 15.00 så hela dagen går bort för mig :D Lyyyckliiig :P

Efter skolan så tänkte jag o Johanna gå på läxhjälp men blev inte så. Vi gick hem till mig ist o var faktiskt ute o fotade, ni får bilder imorrn eller någon annan dag :P Oj är kl snart redan 19.30 :O Då börjar ju topmodel Sverige snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback