"
"

Toppendag! :D

DATUM: 2012-03-29 / TID: 20:26:22
Idag har jag varit pigg och glad. Har bara tvekat på mig själv en gång så det har absolut gått bra med självförtroendet. Nu gäller det bara att fortsätta med det. Så har nyss gjort so.n men mina föräldrars hjälp :) Nä men tänkte ganska mkt själv så aa :P

Har haft: SO, HEMKUNSKAP, RAST/LUNCH, SVENSKA, RELIGIONSREDOVISNING OCH MUSIKALTRÄNING :) Allting gick bra utom musikalträningen. Eller ja det gick bra tills det slutade för då pratade jag en stund med min musiklärare som sa att jag skulle gå upp en oktav på en låt och då spricker min röst dvs att jag sjunger falskt. Men måste alltså sjunga så högt som möjligt utan att det ska låta falskt och hur gör man de när man är en alt :( Men får väl öva på mitt magstöd då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback