"
"

believe in yourself...

DATUM: 2012-05-30 / TID: 21:44:49
En mening som jag kanske ska börja säga till mig själv då och då... Tycker själv att det är väldigt jobbigt med det här med att ha ett bra självförtroende och att man inte ska hacka ner på sig själv. Visst det finns uppochner gångar i livet då man bara tycker att man är sämre än de andra men jag är faktiskt stolt över att få vara just jag! Jag brukar ofta tänka så när jag har mina motgångar. Att jag faktiskt inte kan vara bäst i allting och jag vet att det är många andra som också tänker så. Jag klarar av det här för det har jag gjort tidigare!

Så killar och tjejer därute, believe in yourself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback