"
"

Brist på bilder...

DATUM: 2012-05-31 / TID: 19:39:13
Ja ni kanske märkt att jag inte fotat så mkt på senaste tiden och det är ju för att det är så sjukt dåligt väder just nu och sen har jag inte riktigt haft lust konstigt nog... Älskar ju att fota. Men har helt enkelt tagit det lugnare nu. Försöker att göra de just för att jag stressat upp mig inför prov m.m de senaste veckorna...
Men så fort det blir bra väder så sticker jag nig ut och tar några som ni kan få på bloggen :)

Ja iaf, nu har jag och Lina nyss käkat, diskat m.m och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra...
Får se het enkelt.

Juste, vad tyckte ni om mitt fina videoinlägg? Haha, jo lite knäppt blev det :P

Nä nu ska vi väl hitta på nått ;)
Se you later alligator!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback