"
"

Good night and sleep tight! :)

DATUM: 2012-05-31 / TID: 22:43:20
Nyss har jag badat ett snabbt bad, rakade mig och tvättade håret och sånt. Så nu känner jag mig fräsh :D Imorrn så ska jag upp ganska tidigt. Mammas elever kommer nämligen hit och då måste jag vara med på de och städa och sånt innan :( Inte så kul att stä'da kanska men att träffa eleverna är bara kuul :D
Sen så ska jag väl bara slappa :P

Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar bloggar och sånt, fast är lite tråkigt för typ ingen bloggar -.-

Aja, hade isf så sjukt kul med Linis idag. Vi hade verkligen överenergi.
Kan inte fatta att hur jag ska kunna klara mig utan dig i 6 dagar, Linis. Vi får ta o typ träffas i helgen ifall du kan...? :)

Nä men vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

Nu är två vinnare av dagens blogg valda, gå in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen! :D

Ha en bra fredag annars kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback