"
"

Hejsan hoppsan! :D

DATUM: 2012-05-30 / TID: 20:20:29
Nu har jag precis ätit middag och ska nu sitta lite vid datorn sen gör jag väl det vanliga. Läser antagligen...

Jahapp, har faktiskt ingen aning om varför jag egentligen skulle blogga.
Jo, vill bara säga att jag e på bättre humör nu :D Har glömt detdär jag var ledsen om och sen så pratade jag me mamma och då kändes det mkt bättre :) Vad hade man gjort utan sina föräldrar? ♥
Imorrn är sista vanliga skoldagen, sen har jag långledigt :D 6 dagar, yippie!! :D Ja alltså om man räknar med helgen och nationaldagen förstås annars så blir det ju egentligen bara 3 :P Sen nästa vecka så går jag bara 2 dagar och sen är det SOOMMARLOV!! :DDDD

Nä men nu får ni ha en bra kväll så hörs vi senare! :)



Kommentarer
Postat av: Jenna ♥

Hej! Tack för att du deltog i Veckans blogg hos mig, vinnarna är nu dragna och du kanske är en av dem! Kolla och se efter: http://evoli.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-avslutad.html#comment



Kram!

2012-05-30 @ 21:33:14
URL: http://evoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback