"
"

Home again :)

DATUM: 2012-05-27 / TID: 21:20:36
Hejsan, hejsan!
Ja nu bloggar jag som vanligt igen, alltså inte en massa tidsinställda eller såna från pappas mobil eller Hannas för den delen :P

Ja så nu är jag hemma och har faktiskt varit det i någon timme ca. Har bara dushat och ätit lite, sen har jag i princip bara suttit vid datorn. Gud vad jag har blivit bruuuun :D Haha såg de när jag dushade att man lixom såg alla sträck och allt. Men det är ju bara bra.

Men ja nu ska jag plugga lite :) Har nämligen SO-konplettering imorrn på första världskriget och då måsta jag veta varför tyskarna slutade kriga. Sista stora grejen innan sommarlovet, sen är det bara soft :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback